Saç Ekim Kliniği Seçerken Dikkat Edilmesi Gereken 10 Kriter

Saç ektirme işlemi yaparken dikkat edilmesi gereken hususlar olduğu kadar saç ekim kliniği seçerken de dikkat edilmesi gereken bazı şeyler vardır. Smile Hair Clinic olarak sizlere bir saç ekim kliniği seçerken dikkat edilmesi gereken 10 kriter listesini hazırladık. İşte sizlere saç ekim kliniği seçerken dikkat edilmesi gereken 10 kriter…

En İyi Saç Kliniğini Seçmek

Saç ekimi işlemleri son yıllarda erkeklerin tercih ettiği Medikal Estetik işlemlerin başında gelmektedir. İçinde bulunduğumuz optik çağın dinamikleri göz önüne alındığında, özgüvenin, yeni bir stilin ve görünüm değişikliğinin elzem olduğu ve kolay ulaşılabilir olduğu durumlarda erkekler tarafından tercih edilmesi doğaldır.

Daha önce yaptırmamış kişiler bunun basit bir işlem olduğunu düşündükleri için, hayatınızın geri kalanında sahip olacağınız imajı elde etmek için doğru seçimi yapmanın önemini vurgulamak gerekir.

Sektörün büyümesi ve talebin artması, bu talebe karşı çıkma teklifinde bulunan personelin internet ortamında hastalara verdiği hatalı başlık ve bilgilerin önünü açmıştır. Bu görevlilerden bazıları kendilerini Saç Ekimi koordinatörü ve saç ekim uzmanı gibi ünvanlara sahip doktorlar olarak göstermekte, bu işlemi yapmaya yetkili değildir ve doktor gözetiminde ve sorumluluğunda yardımcı personel olarak çalışmaktadırlar.

Size rehberlik edecek bir saç ekim merkezi seçmenin ana kriterleri hakkında sizi bilgilendirmek istiyoruz.

Doktorunuzun Kim Olduğunu Bilin

Kliniğin web sayfasında işlemi yapacak saç ekimi cerrahının bilgilerine ulaştınız mı? Özgeçmişinde iddia ettiği tıp fakültesinden mezun olduğundan emin olun. Web sitesinde doktorlar hakkında bilgi yoksa bu merkezlerden uzak durun.

Hayatınız boyunca sizi etkileyecek olan işlemi kimin yapacağını öğrenme hakkınız var. Ayrıca doktorunuzun işleminize hangi aşamalarda dahil olacağını öğrenmeli ve işlemi eksiksiz ve günde kaç hasta gördüğünü öğrenmelisiniz.

Saç ekimi operasyonunun uzun süreli (6-8 saat) bir işlem olduğunu unutmayınız. Yani bir doktor saç çizgisini muayene etmek, planlamak, uygulamak ve ameliyat etmek için uygun zaman ayırırsa günde 1-2 hastadan fazlasını göremez.

Tıp Merkezi Hakkında Soru Sorun

Bu işlemi sadece Türkiye’de Sağlık Bakanlığı tarafından ruhsatlandırılmış bir hastane, tıp merkezi veya poliklinikte yaptırabilirsiniz. İlk olarak, işlemin gerçekleştirileceği adresi bulun.

Adres apartman daire, rezidans veya villa ise bu adres için Sağlık Bakanlığı’ndan verilen izin belgelerini isteyiniz. Koşullar yerine getirilmediyse ve izin alınmadıysa, acil bir durum oluştuğunda müdahale edecek ekipman, beceri ve ekipler olmayacaktır.

Unutmayın, önemli olan her şeyin yolunda gittiği zaman değil, bu tür cerrahi işlemlerde bir sorun oluştuğunda profesyonelce müdahale edebilme yeteneğidir.

Size özel planlanan detayları sorun.

Saç ekiminin ana noktası doğru planlamadır. Doğru ve doğal bir görünüm için kliniğe başvurduğunuzda size doğru bir tedavi planı vermelerini bekleyin.

Bu tedavi planlarında dikkat etmeniz gereken noktalar donör kapasitesinin durumuna göre ne kadar greft alınabileceği, Saç Çizgisi, Ön bölge, merkezi saç bölgesi ve doktorun planlarına göre taç üzerine kaç greft ekilebileceğidir. doğru verilerle cm2.

Hastaların genel olarak varsayımlarla bilgilendirilebileceği göz önüne alındığında basit bir geometrik hesap, cm2’ye ekilmesi gereken saç miktarının o bölgenin alanı ile doğru orantılı olduğunu gösterecektir ki bu da saç merkezinin bu konuda ne kadar hassas olduğunu göstermektedir.

Ayrıca saç ekim merkezinin sağlığınıza, hastalık geçmişinize ve kullandığınız ilaçlara gösterdiği özen, bu işleme ne kadar önem verdiğini anlamamıza yardımcı olacaktır.

Öncesi ve Sonrası Fotoğrafları

Sosyal medyanın ve internetin gelişmesi, kliniklerin hastalarının fotoğraflarını kolayca sunmasına olanak verse de, Toppik gibi saç uzatma ürünlerini kullanarak ve çeşitli programlar aracılığıyla sonuçları dijital olarak değiştirerek hastalara daha iyi sonuçlar gösterebilmektedir. İyi bir klinik, seçilebilir ve orantılı olarak kaliteli fotoğraflar sunacaktır.

Yorumlar ve Sosyal Medya Takipçileri

Sosyal medyadaki takipçi sayısı sanal olduğundan ve parayla satın alınabildiğinden, daha fazla takipçi daha iyi anlamına gelmez. Bu sizi yanıltmasın. Sizi ikna etmek için çeşitli platformlarda yazılmış yorumlar da olabilir. İnternetteki birçok alanda hasta deneyimlerini veya şikayetlerini inceleyin.

Kullanılacak Yöntem ve Ağrı

Dünya çapında sadece 2 Saç Toplama yöntemi (FUE ve FUT) ve 2 farklı ekim yöntemi (Manuel veya DHI) kabul edilmektedir. Bu süreç hastanın toleransına bağlı olarak ağrı ve acıya neden olabilir. Bunu azaltmanın yolları var. Ancak işlem tamamen ağrısız olamaz; onu araştırabilirsin.

Unutmayın, hiçbir doktor hastanın acı çekmesini istemez. Sonuçta, kafa derisi tedavi ediliyor, bu da en azından biraz ağrı anlamına geliyor. Hasta odaklı olmayan klinikler, acısız, ağrısız, ICE FUE ve Golden FUE gibi dünyada sunulmayan ve literatürde hastaları kandıracak yeri olmayan işlemler sunmaktadır. Bu tür iddialar bir kliniğin hasta odaklı olmadığını göstermek için yeterlidir.

Sürekli Eğitim

Aldığı eğitimleri, sertifikaları ve güncel sertifikaları görmek için doktorunuza danışınız. Bu tür sertifikalar doktorunuzun gelişmeleri takip ettiğini ve kendini geliştirdiğini gösterir.

Operasyon Detayları

Saç ekimi operasyonunuz doğru bir şekilde yapılacak mı? Bunu anlamanın en iyi yolu saç ekim merkezinin kalite standartlarını, operasyon aşamalarını ve kalite kontrol mekanizmalarının nasıl çalıştığını öğrenmektir.

Donör bölgeden saçların ne kadar başarılı bir şekilde toplandığı, kabul edilebilir, kırılma oranları, greftlerin depolanması ve ekim sırasında doğal bir sonuç için tekli, çoklu saç kökü greftlerinin seçimi gibi detaylar, kliniğin tıbbi bir prosedürden ne kadar hakim olduğunu gösterecektir.

Operasyon Öncesi ve Sonrası İlaçlar

Saç ekim merkezi işlem öncesi ve sonrası herhangi bir ilaç verdi mi? Sizi sadece ameliyat yerine tamamlayıcı tedavi için hasta olarak değerlendirdiler mi? Cerrahi prosedürün yanı sıra kanıtlanmış herhangi bir ek tedavi sonuçlarınızı arttırır mı? Bu, gelecekte vaat edilecek sonuçları görmeniz için önemli bir adımdır.

Başarısızlık Durumunda Revizyon ve Tekrarlanan Saç Ekimi İşlemi Hakkı

Tüm klinikler size en iyi hizmeti vereceklerini düşünseler de sonuçların 1 yıla kadar uzayacağı, ameliyat sonrası bakım süreci, kan dolaşımı, ileri düzeyde dökülme, sigara kullanımı, saç ekimi gibi çok faktörlü nedenler olduğu bir gerçektir. donör alan dışındaki alanlar. Bununla birlikte, başarısız sonuçlara neden olabilirler.

Peki saçlarınız tüm talimatlara uymanıza ve kliniğin gerektirdiği tüm işlemleri yapmanıza rağmen uzamadı mı? Saç ekim merkeziniz buna nasıl tepki verecek?