Kaş Ekimi

Kaş Ekimi, kadınlar kaşlarına binlerce yıldır özen göstermekte ve ilgilenmektedir. Kaşların şekilleri araştırmalara göre karşımızdaki insana kim olduğumuzu tanımlar. Günlük hayatımızda duygularımızın karşı tarafa yansıtılmasında büyük rol oynamaktadırlar.

Dış görünüşün sosyal medyanın geniş kullanımı ile insanlık tarihinin herhangi bir döneminden çok daha fazla önemli olduğu günümüzde, birçok kadın kaşlarının istedikleri gibi görünmesi için çok fazla efor sarf etmekte aynı zamanda çok fazla para ve zaman harcamaktadırlar.

Hiç şekil verilmemiş ve alınmamış kaşlarda yaklaşık 1200 kadar kıl kökü bulunabilir, bu rakam sürekli şekil verilen kaşlarda 200 civarına düşebilmektedir.

Estetik kaygıların yanı sıra, ne yazık ki bazı hastalıklar, ilaç tedavileri, yanlış makyaj uygulamaları kaşların seyrelmesine ve şekil bozukluğuna yol açabilir. Etkileyici ve kusursuz bakışlara sahip olmak günümüzde hem kadınlar hem de erkekler için büyük önem arz etmektedir.

Geçtiğimiz son 10 yılda mikro FUE kaş ekimi ağırlıklı olarak kadınlar olmak üzere, erkeklerin de en çok yaptırdığı estetik operasyonlardan biri haline gelmiştir. Bazı kültürlerde kaşlar erkekler için otorite simgesi olarak görülmekte ve özellikle dünya devi şirketlerin yöneticileri mikro FUE kaş ekimi yöntemine baş vurmaktadırlar.

Günümüzde ise kişinin yüz ifadesi üzerinde etkili olan kaşların görünümü, FUE kaş ekimi yöntemi ile kusursuz ve etkileyici şekilde tasarlanabilmektedir.

Kaş Ekimi Nedir?

Zamanla yoğunluğu azalan, ya da olduğundan daha güzel şekil verilmek istenen kaşlara güzel bir görünüm kazandırma günümüze kadar kozmetik sektörünün el verdiği ölçüde idi.

Mikro FUE kaş ekimi yönteminin son 10 yılda hızlı gelişmesi ile kaş ekimi kaşlara istenilen görünümü kazandırmakta yeni trend haline gelmiştir. Bu trend son yıllarda, Meagan Good gibi ünlü yıldızların da mikro FUE kaş ekimi yaptırıp bu toplumla paylaşması ile hızlı bir yükselişe geçmiştir.

Kaş ekimi medikal estetik alanında en çok talep gören işlemlerden biri haline gelmiştir. Kaş ekimi lokal anestezi altında yapılır, kişiler lokal anestezi yapılırken kendi acı eşiklerine göre miktar ağrı çekebilseler de bu ağrı minimaldir ve lokal anestezi sonrasında kaş ekimi işlemi tamamen ağrısızdır.

Kaş ekiminde mikro FUE tekniği kullanılarak kulakların arka kısmından alınan ince greftler, kaşlara nakil edilir.

Kaş ekimi kolay ve birkaç saatlik bir işlemdir; kişinin hep istediği estetik görünümlü kaşlara sahip olması sağlanır. Kaşlarıyla ilgili sorun yaşayan bazı kişilerin başvurduğu dövme yaptırma yöntemine göre çok daha doğal, güzel bir görünüm sağlar. Doğru bakım uygulandığında ise kalıcı bir çözüm olma özelliği taşır.

Kaş Ekimi Nasıl Yapılır?

Kaş ekimi operasyonu aslında saç ekimi işlemi ile birebir aynıdır. Transfer edilecek greft miktarı az olduğu için daha kısa (2-3 saat) sürer. Lokal anestezi eşliğinde yapılır.

Hastaya alım ve ekimden önce olmak üzere iki kez lokal anestezi uygulanır. Anestezi işlemi sırasında minimal bir ağrı hissedilse de, uygulandıktan sonra hasta hiçbir şekilde ağrı hissetmez.

Bu da hastanın operasyon esnasında hiçbir şey hissetmeden konforlu bir biçimde kök transferinin sağlanmasına yardımcı olur.

Konsültasyon işlemi sırasında öncelikle doktorlarımız hastanın kaş ekimi operasyonundan beklentisini dinleyerek, kendi tecrübelerinden de yola çıkarak hastayı mutlu edecek optimum çözüme ulaşmaya çalışır.

Konsültasyon sırasında altın oran pergeli ile, hastanın yüz hatlarına en uygun kaş şekli belirlenir. İlk önce kaşlara lokal anestezi uygulanır. İhtiyaç olan sayı çok az olacağı için olduğu cerrah öncelikle kaşlara safir FUE yöntemi ile kanalları açar.

Bu sayede hem gereken sayının tam olarak bilinerek donör alandan fazla greft alımının önüne geçilir, hem de greftlerin vücut dışında kalma süresi azaltılarak risk minimuma indirilmiş olur.

Sonrasında ise kadınların donör bölgesindeki saçlar diğer uzun saçların kamufle etmesine imkan tanıyacak bir pencere açılarak tıraş edilir ve bu bölgeye lokal anestezi uygulanır.

Donör bölgesinden greftler mikro FUE yöntemi ile alınır ve kısa bir sürede daha önceden açılmış kanallara nakledilir. Operasyondan sonra hastanın uygulaması gereken bakım ve tedavi talimatları hastaya anlatılarak, pansumanı tamamlanarak taburcu edilir.

Operasyondan bir gün sonra hasta evde dinlenirken, bir sonraki gün tekrar kliniğe davet edilerek kontrolleri gerçekleştirilir.

Kaşların adaptasyon süresi kişiden kişiye değişmekle birlikte ortalama 1-2 sene arasında sürmektedir.

Kaş Ekimi Operasyonu Kimlere Uygulanır?

Kaş ekimi operasyonu, bu operasyona ihtiyaç duyabilecek herkese uygulanabilir. Aşağıdaki sebepler günümüzde kaş ekimi operasyonu talebinde bulunanların en yaygın sebepleri arasında yer almaktadır.

• Kaşlarının görünümünden memnun olmayan, kaşlarında seyreklik olanlar: Kaş şekli ve seyrekliği genellikle genetik bir faktör olmakla birlikte uygulanan yanlış kaş alımı işlemleri vb. uygulamalar sonucu da oluşmuş olabilmektedir. Kaş ekimi bu sorundan şikayet eden hastalarımız için kalıcı çözüm olacaktır.
  • Kaş dökülmesi sorunu yaşayan kişiler: bazı hastalıklar, ilaç tedavileri, yanlış makyaj uygulamaları kaşların dökülmesine sebep olmaktadır. 2-3 saat sürecek olan kaş ekimi operasyonu ile birlikte hasta bu sıkıntısında kalıcı olarak kurtulacaktır.
  • Kaza ve yaralanmalar sebebiyle kaşlarını kaybedenler: Maalesef hastalarımızın geçirdikleri bazı kazalar ve bu kazalardan kaynaklı yaralanmalar sebebi ile kaşların görüntüsünde kalıcı bozukluklar oluşabilmektedir. Bu sorunu gidermenin en doğal yolu yine kaş ekimidir. Kaş ekimi sayesinde kaybedilen kaşlar geri kazandırılırken, kaş bölgesinde oluşmuş yara izleri de örtülebilmektedir.

Smile Hair’da Kaş Ekimi

Smile Hair Klinik, hastaya gerçekçi sonuçlar vadeder. İşlem öncesi planlama konusunda uzman doktorlarımız ve hastalarımız tarafından beraber yapılır.

Kaş ekimi, kişinin ifadesini ve görünümünü doğrudan etkileyecek bir işlemdir. Bu nedenle hassasiyetle ve bu alanda tecrübeli, her bir tele gereken yönü ve açıyı verebilecek hekimlerce yapılması çok önemlidir.

Smile Hair’ın profesyonel ekibi bugüne dek gerçekleştirdiği yüzlerce kaş ekim operasyonu ile pek çok hastanın sağlıklı, estetik ve doğal görünümlü kaşlara sahip olmasını sağlamıştır. Siz de kaş ekimi detayları ve fiyatları için kliniğimize başvurunuz.

En İyi Kaş Ekimi Merkezleri

En iyi kaş ekimi merkezlerine karar vermeden önce kişinin yapması gereken en önemli şey kaş ekimi operasyonunu gerçekleştirecek olan hekimin özgeçmişini araştırmasıdır. Kaş ekimi yapılırken her bir telin yönü dolayısı ile bu tellere yön vermek çok önemlidir.

Aksi takdir de kesinlikle doğal olamayan bir sonuç alınır ve ne yazık ki gören herkes tarafından hemen farkedilir.

Bu sebeple konusunda uzman bir cerrahı tercih ediyor olmak çok önemlidir. Bu konuda titiz bir çalışma yapılması gerekmektedir. Hekim hakkında bilgi sahibi olduktan sonra bir diğer önemli konu ise hasta yorumları olacaktır.

Hastaların bir klinik hakkındaki yorumları, hastanın hem hekimden hem de genel olarak kliniğin sunduğu hizmetten memnun olması doğru klinik seçimine bir adım daha yaklaştığınız manasına gelmektedir.

Kaş Ekim Fiyatları 2024

Kaş ekimi çok basit ve kısa süren bir operasyon olarak değerlendiriliyor olsa da yüzümüzde yarattığı estetik görüntü ve ifade nedeniyle uzman eller tarafından yapılıyor olması büyük önem taşımaktadır.

Günümüzde kaş ekimi fiyatları en çok merak edilen konular arasında yer almaktadır. Bazı klinikler kök başı fiyat hesaplama yöntemi kullanırken bazı klinikler ise operasyon üzerinden greft sınırlaması olmaksızın işlemlerinizi gerçekleştirmektedir.

Smile Hair Clinic’te yapılan kaş ekimi işlemi hakkında hızlı bilgi almak için https://www.smilehairclinic.com/kas-ekimi/ adresinden formumuzu doldurarak en kısa sürede hasta temsilciniz ile iletişime geçmenizi tavsiye ederiz.

Uzman hasta sorumlunuz size aynı gün içinde en kısa sürede ulaşarak operasyon detayları ve fiyatlar hakkında yardımcı olacaktır. Kaş ekimi fiyatları 2024 hakkında bilgi almak için bizlere hemen ulaşabilirsiniz.

Smile Hair Transplant Clinic Istanbul has 4.91 out of 5 stars 4441 Reviews on ProvenExpert.com