İğnesiz Anestezi

FUE Saç Ekiminde İğnesiz Anestezi

İğnesiz anestezi, cerrahi operasyonlarda hastaların endişe duyduğu noktaların en başında anestezi esnasında ağrı ve acı hissetmekten yana duyulan korku gelir.

FUE saç ekimi hakkında araştırma yapan hastalarımızın çoğu tarafından acı hissetme, toplamda kaç kez iğne yapılacağı konularındaki sorular bize sıkça sorulmaktadır. Safir saç ekimi belirli bir bölgenin ciltten verilen ilaçlarla uyuşturulması anlamına gelen lokal anestezi ile iğnesiz anestezi yapılır.

Bu yöntem saç ekimi operasyonu sırasında hastanın hiçbir şekilde ağrı hissetmemesini sağlar. Fakat iğne fobisi olan ya da bu aşamada hissedeceği ağrıdan yana kaygı duyan hastalar için belki de operasyonun en endişe yaratıcı bölümü lokal anestezi işlemidir.

Son yıllarda bu korku ve endişeyi azaltmak için lokal anestezi çeşitli yöntemlerle uygulanmaya başlanmış olup bu yöntemlerden bazıları hastalara hiçbir şekilde ağrı çekmeyecekleri vaadiyle sunulmaktadır.

Safir saç ekimi operasyonları ortalama 6-8 saat sürmekte olup lokal anestezi işlemi yaklaşık 15 dakika sürmekte, anestezi tamamlandıktan sonra hastalar hiçbir şekilde ağrı hissetmemektedirler.

Hastaya FUE saç ekimi işlemi için toplamda iki kez lokal anestezi uygulanır; ilki alım safhasından önce ense bölgesine ve ikincisi ise kanallar açılmadan safhasından önce alın bölgesine.

Dünyada pek çok gelişmiş ülkede kullanılmaya başlayan iğnesiz anestezi yöntemi, hastaların korkularını azaltmaya yönelik kullanılan lokal anestezi yöntemlerinin başında gelmekte olup, hastaların kaygısını minimum düzeye indirmekte, bu yolla hekimlerin de FUE saç ekimi esnasında çalışma sürecini kolaylaştırmaktadır.

Safir saç ekiminde iğnesiz anestezi, ileri teknoloji cihazlarla yapılır. Anestezik ilaçların, baş bölgesine yerleştirilen cihazın uyguladığı yüksek hava basıncı yoluyla cilde püskürtülmesiyle dokuya girişi sağlanır. Daha sonra ilaç difüzyon mantığı ile dokuya yayılır ve ağrıyı iletilen sinirlerin blokajı sağlanır.

FUE saç ekiminde iğnesiz anestezi tercih eden hastaların bilmesi gereken en önemli nokta cihazla bir miktar hissizlik yaratıldıktan sonra iğnelerin yine de tümesen (tumescent) anestezi uygulanması için kullanılacağıdır.

İğnesiz Anestezi, Ağrısız Anestezi Değildir

Unutulmamalıdır ki FUE saç ekiminde lokal anestezi uygulamasında ağrı hissedilmesinin nedeni uygulanan teknikten çok ilacın kendisidir. Bu sebeple iğnesiz anestezi ağrıyı azaltsa dahi kesinlikle tamamen ağrısız değildir.

Yapılan bilimsel araştırmalarda iğnelerle uygulanan anestezi ve iğnesiz anestezi yapılan hastalar incelenmiş olup iki yöntem arasında herhangi bir fark tespit edilmemiştir.

Hastalar araştırma yaparken iğnesiz anestezinin kesinlikle ağrısız olmadığını akıllarından çıkarmamalıdır. FUE saç ekiminde iğnesiz anestezi, iğne fobisi olan hastalar için fayda sağlamaktadır.

Smile Hair ve İğnesiz Anestezi

FUE saç ekiminde, ne yazık ki lokal anestezi uygulanırken bir miktar ağrı hissedileceği bir gerçektir. Önemli olan standart bir şekilde değil de her hastaya uygulama yapılırken bireyin reaksiyonlarını ve ihtiyaçlarını göz önünde bulundurularak kişiye özel uygulamadır.

Smile Hair Klinik’te, uzman hekimlerimizle, son teknoloji cihazları kullanarak uyguladığımız tüm tedavilerde hastaların psikolojik durumunu göz önünde bulunduruyoruz.

Tüm operasyonları hastaların kendisini maksimum seviyede rahat hissedebilmesi için gerekli teknolojik cihazlarla, güvenle gerçekleştiriyor bu alanda dünyadaki son gelişmeleri takip ediyoruz.

Kliniğimizde safir saç ekimi esnasında uyguladığımız iğnesiz anestezi ile saç ekimi tedavisinde hastaların olumlu sonuçlara ulaşırken hissedeceği acıyı minimuma düşürmeyi amaçlıyor, süreci çok daha hızlı ve kolay hale getiriyoruz.

İğnesiz Anestezi Fiyatları 2024

İğnesiz anestezi fiyatları 2024 hakkında bilgi almak için bize hemen ulaşın!